ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Μά τί σκατά πανεπιστημιακοί εἴμαστε τελικά ;;;


Φωτεινή Ἀθανασοπούλου (Fotini Athanassopoulou)
Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.


Αν είναι απαράδεκτο να στεναχωριόμαστε κάποιοι (υπερήλικες ίσως, άρα μάλλον κατά κάποιους αναχρονιστικοί) όταν διαβάζουμε γραπτά εξετάσεων χωρίς τόνους, χωρίς σύνταξη, άρα συνοχή λόγου, χωρίς σωστή χρήση διφθόγγων (μάλλον κατάργησή τους, όπερ και ανορθογράφηση) τότε μάλλον είμαστε σε λάθος ακαδημαϊκή κοινότητα.

Θα πρέπει η κυβέρνηση να μας βγάλει γρήγορα σε σύνταξη για να μην της ήμαστε εμπόδιο!!! Προσωπικά σχεδόν μιλούσα μόνο αγγλικά για 22 χρόνια.
Άρα μάλλον είναι λάθος να κατατάσσομαι στην κατηγορία «των εθνικιστών!!!».
Επίσης έζησα και δούλεψα σε  διαφορετικές χώρες (ΗΠΑ, ΗΒ).
Άρα, δεν έχω να λύσω διαφορές με αυτούς του λαούς ή οποιοδήποτε άλλο λαό, αν και για το λόγο αυτό έχω «συγκριτική άποψη» για κάποια θέματα.

Πουθενά, λοιπόν, δεν συνάντησα σε αυτές τις χώρες ανθρώπους ακαδημαϊκού επιπέδου να απορρίπτουν με τόση μεγάλη ευκολία ακόμη και την παρά μικρή πιθανότητα σκόπιμης κοινωνικής και εθνικής τους αλλοίωσης, όσο το πράττουν κάποιοι αντίστοιχοί τους στην Ελλάδα, που με πλήρη έλλειψη καχυποψίας (ίσως ηθελημένης) υποτάσσονται σε «τίτλους»!!!!
Εκατόν σαράντα «διακεκριμένοι γλωσσολόγοι» υπέγραψαν υπέρ των αιτιολογήσεων για τα θέματα αυτά της γλώσσας μας "αλήθεια τι τους καίει αυτούς;), όμως, μέσα από πόσους αξιόλογους γλωσσολόγους ανά την υφήλιο προήλθαν αυτοί;
Άρα, ποιος μας διαβεβαιώνει ότι αυτοί δεν «ευλογούν τα γένια τους» κατ’ αυτό τον τρόπο; Υπήρξαν ή δεν υπήρξαν άλλες απόψεις που χάνονται στις «μηχανές ασφάλειας» ως «spam»;
Διαβάστε, όσοι βρείτε χρόνο, την ιστορία διαμελισμού της "απολίτιστης" Αφρικής το 1880-1900.
Ελπίζω να γνωρίζετε ότι είναι πολλοί πλέον οι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (απολιτικ) γονείς που είναι πεπεισμένοι ότι κάτι δεν πάει «καλά» με τον τρόπο συγγραφής, κυρίως των βιβλίων δημοτικού και γυμνασίου.
Και είναι αυτοί που μιλούν για «σκοπιμότητες» στον τρόπο συγγραφής των σχολικών βιβλίων, χωρίς βέβαια να τα «καίνε».
Επειδή δε, δεν γνωρίζουν τι θα μπορούσαν να κάνουν για να εκφράσουν τις ανησυχίες τους, ελπίζουν ότι οι ακαδημαϊκή «ελίτ» θα είναι ο θεματοφύλακάς της κοινωνίας τους και του πολιτισμού τους.

Είναι αυτό εθνικισμός;;

Αν οι ακαδημαϊκοί μιλούν «για αναπαραγωγή απαράδεκτων κειμένων, για εθνικισμό και χρυσή αυγή», όταν κάποιος συνάδελφός τους παραθέτει, σε περίοδο εμφανούς κατάργησης εθνικών μας συμφερόντων, πιθανότητες παρέμβασης ακόμη και μέσα από την μάθηση, τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με αυτή την «ελίτ»!

Μάλλον έχουμε γίνει από ακαδημαϊκοί, εκπαιδευτικοί - ερευνητές!!!
Δηλαδή εκτελεστές και όχι διαμορφωτές γνώσεων, απόψεων και συμπεριφορών!!!  

Ελπίζω να είμαστε περισσότεροι όσοι ανησυχούμε για το επίπεδο έκφρασης της νεολαίας μας, από αυτούς που χαρακτηρίζουν τους ανησυχούντες ως «εθνικιστές και συνταυτιζόμενους με την χρυσή αυγή».

Κρίμα μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου