ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΞΥΠΝΑΤΕ και ΑΦΙΠΠΕΥΣΑΤΕ…




Με την ευκαιρία του εορτασμού των 40 χρόνων της Νέας Δημοκρατίας θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα πριν ακόμα είναι πολύ αργά , έχοντας πλήρη αντίληψη και της ταπεινότητας μου και του ελάχιστου πολιτικού βάρους που μπορεί να διαθέτω .

Γιάννης Αγγελίδης
 Το δικό μου καλάμι το έχω αφιππεύσει προ πολλών δεκαετιών και το χάρισα στον γαμπρό μου και ψαρεύει .
Απευθύνομαι στις "στελεχάρες" του κόμματος ανεξαρτήτως βαθμίδος και θέσεως .

Απευθύνομαι σε όλους αυτούς που χάρις στους αγώνες απλών και ανώνυμων αγωνιστών κατάφεραν να γίνουν "επώνυμοι" .

Απευθύνομαι σε όλους αυτούς που ασέλγησαν στην εμπιστοσύνη που τους έδειξε ο Πρόεδρος και που το μέγα λάθος του είναι ( κατά την ταπεινή μου άποψη ) ότι δεν παίρνει κεφάλια .

Αλλά απευθύνομαι και στο απλό αλλά κατά την άποψη μου τρισμέγιστο ψηφοφόρο της παράταξης που πληρώνει το καλαμοκαβάλημα ορισμένων και την Λουδοβίκια αντίληψη   « l' etat c' est moi » .

Εξαιρώ φυσικά τους λίγους - κατά την άποψη μου – που σε κομματικό ή κυβερνητικό επίπεδο πασχίζουν να διορθώσουν τα αδιόρθωτα και να φανούν  άξιοι της εμπιστοσύνης της Παράταξης .

Και επειδή ίσως κάποιοι θελήσουν να πουν ότι έχω απωθημένα .

Θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι δεν έχω απωθημένα με κανέναν μήτε με τον Μητσοτάκη που κάνοντας χρήση , δικαιωματικά , του προεδρικού δικαιώματος με αποκεφάλισε μαζί με τους υπόλοιπους συμμαχητές της υπό τον Βασίλη Μιχαλολιάκο Εκτελεστικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ .

Και μετά την αποχώρηση μου ουδέποτε έκανα κριτική , πολλώ δε μάλλον να βρίσω , την Νέα Δημοκρατία , το κόμμα που με άνδρωσε πολιτικά .
Την ίδια ακριβώς πρακτική έχω και σήμερα απέναντι στους συντρόφους που επέλεξαν να φύγουν από την Νέα Δημοκρατία και επέλεξαν άλλες πολιτικές στέγες .

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι εμπιστεύομαι και εκτιμώ τον Πρόεδρο του κόμματος .
Είναι επίσης γνωστό ότι πολλάκις άσκησα κριτική επί των πεπραγμένων του , ενίοτε δε και πολύ σκληρή .

Οφείλω να ομολογήσω ότι η κριτική μου γίνεται εκ του ασφαλούς με την έννοιαν ότι μη έχοντας σφαιρικήν αντίληψιν των τεκταινομένων μπορώ και λέω ( αυτή είναι και η δύναμη της Δημοκρατίας μας ) ότι θέλω .
Αυτό όμως που εμφανίζεται  ως η αδυναμία μου , δηλαδή η μη γνώση των πάντων αλλά μόνο όσων φαίνονται , είναι ταυτόχρονα και η δύναμη μου γιατί έτσι η κριτική μου είναι ο μέσος όρος αυτών που σκέφτεται ο πολίτης και έτσι μπορεί και να φανεί χρήσιμη .

Τώρα όσον αφορά το ερώτημα που μπορεί να σας γεννηθεί :
"Και με ποιού την άδεια και ανοχή γίνανε όλα αυτά;"
Την απάντηση σας καλώ να την δώσετε μόνοι σας με την προϋπόθεση να σκεφτείτε και να συνυπολογίσετε ότι ο Αντώνης Σαμαράς ανέλαβε ένα πληγωμένο κόμμα σε συνθήκες ΟΛΕΘΡΟΥ για την Πατρίδα και δεν ήταν ένας Πρόεδρος "χρυσής εποχής" μήτε για το κόμμα μήτε για την Πατρίδα .

Γι’ αυτό σας λέω Κύριοι και Κυρίες , ξυπνάτε και αφιππεύσατε τάχιστα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου