ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !


ΤΖΕΝΗ ΠΑΝΤΑΖΗ
ΙΑΤΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
Καλή χρονιά σε όλα τα παιδιά. Κυρίως αυτά που θα πανε πρώτη Δημοτικού και είναι η πρώτη τους μέρα στο σχολείο.

Είμαι περήφανη γιατί στο Δημοτικό πήρα βάσεις για τα μαθήματα αλλά χάρη στους δασκάλους μου πήρα βάσεις και για τη ζωή. Εκτός των βιβλίων με δίδαξαν με τον τρόπο τους, ήθος, ευπρέπεια, ευγενή άμιλλα. Με δίδαξαν το σεβασμό στον συνάνθρωπο, το να δίνω χωρίς να περιμένω ανταπόδωση, με δίδαξαν να σέβομαι τον εαυτό μου πρώτη για να με σέβονται οι άλλοι.
Ολα αυτά τα έμαθα 
απο τους δασκάλους μου σε ένα μικρό χωριό, την εποχή που παιχνίδι μας ήταν η μπάλα, το "πηλαλητό", το "τζίβι"... τα έμαθα χωρίς το iphone και το pc, χωρίς την τεχνολογία στη ζωή μου.
Είμαι περήφανη για εκείνους τους δασκάλους και ευγνώμων για όσα μου έμαθαν. Εύχομαι κάθε παιδί να έχει σήμερα τέτοιους δασκάλους.

Γιατί η Παιδεία δεν είναι η παπαγαλία βιβλίων αλλά η "εκπαίδευση" για τις δυσκολίες της ζωής.
Έχοντας καλές βάσεις έχεις και καλό μέλλον.

Καλή σχολική χρονιά και να ξέρετε ότι ολοι ζηλεύουμε στα παιδιά. Στους δασκάλους δύναμη, υπομονή και επιμονή.
Και στους γονείς κουράγιο γιατί τα παιδιά σας είναι το μέλλον της Πατρίδας μας.

1 σχόλιο:

  1. Λίγα λόγια γεμάτα αλήθειες αλλά και νοσταλγία και για την τότε παιδεία και για τους τότε ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ εκπαιδευτικούς (μετά λόγου γνώσεως το ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ) και για τις συνθήκες εκμάθησης ... ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΑΛΗΘΕΙΕΣ !

    Ο κροταλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή