ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Η νέα γραμμή του μετρό ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ .



ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ Η ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ

 - Ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί - Που θα γίνουν οι 14 νέοι σταθμοί (δείτε τον χάρτη)

Η νέα γραμμή του μετρό - Ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί - Που θα γίνουν οι 14 νέοι σταθμοί (δείτε τον χάρτη)
























Του Κοσμά Ζακυνθινού

Τον ερχόμενο Δεκέμβριο δημοπρατείται το πρώτο τμήμα της Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ενώ οι εργασίες κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2015, όπως επεσήμανε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, επεκτείνοντας τη γραμμή σε 14 σταθμούς τελικά κι όχι σε 9 όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.
Οι 5 νέοι σταθμοί που προβλέπονται θα φτάνουν μέχρι το Γουδί και θα εξυπηρετούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές της Πανεπιστημιούπολης καθώς ο συρμός θα περνά από Ζωγράφου και Ιλίσια.
Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό από Άλσος Βεϊκου μέχρι Γουδή, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, θα είναι προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ και η χρηματοδότησή του θα προέλθει από την ΕΤΕπ και το ΕΣΠΑ, με τις σχετικές συζητήσεις μεταξύ του Δημοσίου και των δύο φορέων να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευαστική περίοδος είναι 22 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Το μήκος του πρώτου τμήματος θα είναι περίπου 13 χιλιόμετρα, θα εξυπηρετεί 220.000 επιβάτες και τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν σε επτά χρόνια, δηλαδή το 2022.
Αναλυτικά το πρώτο τμήμα αποτελείται από τους εξής σταθμούς Αλσος Βεϊκου-Γαλάτσι-Κυψέλη-Δικαστήρια-Λ.Αλεξάνδρας-Εξάρχεια-Ακαδημία-Κολωνάκι-Ευαγγελισμός-Καισαριανή-ΝηαρΗστ-Ιλίσια-Ζωγράφου-Γουδή.
Στο σύνολο της η νέα Γραμμή του Μετρό, θα έχει συνολικό μήκος 32 χλμ. και θα διαθέτει 30 νέους σύγχρονους σταθμούς τελευταίας τεχνολογίας με αυτόματους συρμούς δίχως οδηγό. Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός είναι της τάξης των 3,3 δισ. ευρώ και με την ολοκλήρωση του το έργο αναμένεται να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας, αναβαθμίζοντας τη ζωή του λεκανοπεδίου. Η εξέλιξη του έργου θα γίνει σταδιακά, καθώς επιμερίζεται σε 5 φάσεις, με το πρώτο τμήμα να είναι ώριμο προς δημοπράτηση.





ΠΗΓΗ : imerisia

1 σχόλιο:

  1. Και μεγάλη ανάσα στο συγκοινωνιακό πρόβλημα και εξυπηρέτηση για τους πολίτες όχι μόνο των συγκεκριμένων περιοχών, αφού κι από άλλες περιοχές οι πολίτες θα μπορούν να διακινούνται προς αυτές και τανάπαλιν μέσω του Μετρό, χωρίς ταλαιπωρία, αλλά και με εξοικονόμηση χρόνου, αλλά ανακούφιση και για το περιβάλλον και ατμόσφαιρα συμβάλλοντας στη μείωση των ρύπων. Είθε όσο πιό σύντομα ...
    Ο Βουκινάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή