ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ …




















Ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχω γράψει μήτε καν υπαινιχθεί το παραμικρό για παλαιούς συντρόφους που προτίμησαν άλλη πολιτική στέγη και άλλαξαν πολιτική  περπατησιά φεύγοντας από την Νέα Δημοκρατία .
Του Γιάννη Αγγελίδη
Όμως τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να προβληματίζομαι , να στεναχωριέμαι και ενίοτε να θυμώνω με κάποιους που από την μιά βρίζουν την Νέα Δημοκρατία , τον Αντώνη Σαμαρά και όλους εμάς που μείναμε και το παλεύουμε χωρίς προσωπικό όφελος , μας αποκαλούν μέχρι και  προσκυνημένους , αλλά από την άλλη μεριά όταν χρειαστούν το οτιδήποτε θεωρούν απολύτως φυσικό να σου τηλεφωνήσουν και να ζητήσουν την βοήθεια σου στο όνομα της παλιάς "συναγωνιστικής" σχέσης ή γνωριμίας ή και της υπόνοιας ότι ήταν κάποτε στην Ν.Δ. ή στην ΟΝΝΕΔ .
Τώρα ποιοί είναι Μαυρογυαλούροι και Γκρούεζοι και μάλιστα ωφελημένοι τα μάλα με διάφορους τρόπους είναι άλλου παπά ευαγγέλιο που το αφήνω στην κρίση σας με το επιμύθιον :
Ντροπή  σύντροφοι ή αν θέλετε "σύντροφοι"   ,  λίγη  τσίπα …

ΥΓ.
Αν κάποιοι φίλοι ή "φίλοι" αναγνωρίσουν τον εαυτόν τους στο παραπάνω κείμενο μου ή ενοχλήθηκαν από αυτό , τους ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη και τους παρακαλώ να με διαγράψουν από τις καταστάσεις των φίλων τους .
Επίσης ενημερώνω ότι  δεν προτίθεμαι να ανοίξω συζήτηση  πάνω στο κείμενο μου καθ' οιονδήποτε τρόπο  .


Είναι θέση μου που την κοινοποιώ δημοσίως για να μην υπάρξουν μελλοντικές παρεξηγήσεις .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου